Співробітники Українського центру інноватики та патентно-інформаційних послуг на Marketing Factory

7 грудня відбувся наймасштабніший захід 2012 року в сфері маркетингу - Marketing Factory. Протягом всього одного дня учасниками «фабрики» з виробництва нових проектів в сфері маркетингу та реклами стали 1300 чоловік.

Це фахівці з маркетингових комунікацій таких компаній як: Avon, НСК Олімпійський, Дельта Банк, Київстар, Mary Kay, Caparol Україна, Миронівський хлібокомбінат, Райффайзен Банк Аваль, SPN Ogilvy, Tikkurila, Whirpool та багато інших.

Практичні кейси та доповіді тримали аудиторію в тонусі протягом усього дня. Учасники Marketing Factory ознайомилися з інструментами, використовуваними при побудові успішних брендів, дізналися про програми лояльності торгових мереж, змогли зважити всі «за» і «проти» креативу або конструктиву в рекламі, обговорювали просування брендів при малих бюджетах.

Завершив Marketing Factory Business speed-dating, під час якого учасники "фабрики" активно знайомились і обмінювались візитними картками.

Український центр інноватики та патентно-інформаційних послуг на заході представляли співробітники відділу маркетингу: Рогуля Н.М., Фаренік Н.О., Кузьменко М.В. Під час проведення конференції представники Центру ознайомилися з новими технологіями просування та реклами, проінформували про можливі варіанти захисту результатів своєї інтелектуальної діяльності представників рекламних агентств, а також обмінялися візитками і роздали рекламно-інформаційні буклети Центру.

Джерело: http://befirst.com.ua