Шоста міжнародна виставка реклами, маркетингу та мас-медіа REX-2012 та шоста міжнародна виставка технологій, обладнання та виробництва реклами T-REX-2012

25 вересня у столичному виставковому центрі «КиївЕкспоПлаза» відбулося відкриття однієї з найголовніших рекламних виставок України – шостої міжнародної виставки реклами, маркетингу та мас-медіа REX-2012 та шостої міжнародної виставки технологій, обладнання та виробництва реклами T-REX-2012. Участь у заході взяли представники Філії «Український центр інноватики та патентно-інформаційних послуг» Державного підприємства «Український інститут промислової власності».

Виставка тривала 4 дні, які справдили сподівання як учасників, так і відвідувачів заходу. У виставці взяли участь майже 180 учасників, в тому числі іноземні учасники з Італії, Польщі, Китаю, Великобританії, США, Росії.

На площі більш як 5000 кв. м було представлено всі напрями рекламного ринку, понад 300 торгових марок, реалізовано різноманітні проекти, акції та програми, проведено конференції та майстер-класи у сфері реклами, проведено тематичні семінари, акції, відбувся масштабний поліграфічний форум, окреме місце займали питання сфери цифрового маркетингу.

В цьому році на виставку прийшли більш ніж 12 тисяч відвідувачів. Вона традиційно об’єднала абсолютно всі галузі рекламного ринку, від сувенірної продукції до Інтернет-реклами.

На форумі представники Філії "Український центр інноватики та патентно-інформаційних послуг" мали змогу ознайомитись з найновішими тенденціями і розробками в сфері реклами, а також здобути нові цінні контакти.